BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 30, 2009

Langkah Pertama


yuhuuu..
aku hampir menamatkan zaman pembelajaranku dalam bidang yang amat aku sayangi..broadcasting!18 januari ni aku akan memulakan latihan industri tp aku belum dapat tawaran di mana2 tv station or prod.house sebabnya aku xmintk lg kt mne2..huhuu..dalam kepala ni dok fikir senang je..nk je aku amek RTM Seremban ni memandangkan dekat dengan rumah dan menjimatkan kos perbelanjaan..dan yang paling penting,dekat dengan family aku..hehehe..fikir balik takut jgk nk libatkn diri dalam bidang indstri ni(budget artis)haha tp betul la byk dugaan gler..kite xtau ape benda yang akan dtg kn..so,doakan la jodoh aku bersama hubby tersyg berpanjangan..haha tbe2..*tu sebenarnya yang memberatkan otak aku*org yang pernah melalui alam pertunangan,anda pernah merasanya bukan...? (=



BADA HJ AZMI


abg KHIR RAHMAN yg RAwk!


Anding yg maSkulin!

2 comments:

Beel Danial said...

hee..pasni u bley ambk i jd talent u..hee
anyawy,my nem blog..glerr santaii..
aku-punyastory.blogspot.com

fyta furtado said...

ofcz la..
i akan naikkn nama family suman probo!
ahahha